You are currently viewing 5 TYPER FREEBIES DER RENT FAKTISK KAN ØGE DIN OMSÆTNING

5 TYPER FREEBIES DER RENT FAKTISK KAN ØGE DIN OMSÆTNING

Det er fantastisk at opbygge din e-mailliste af følger, af din målgruppe, men at have en komplet liste over personer, der rent faktisk er interesserede i at købe hos dig? Det er endnu bedre ik?. Nøglen er selvfølgelig at få dem på krogen.

Freebies som tjeklister + e-bøger er sjove og nemme at skabe, men det er også nemmere for dem at fare vild på computeren, og samle digitalt støv, eller at blive downloadet og glemt En bedre løsning? Freebies, der giver folk en hurtig løsning og direkte relaterer til det, du sælger. Det betyder også en #win-win for dig!

Her deler jeg fem forskellige typer af Freebies der er engagerende, hjælpsomme og faktisk vil hjælpe din bundlinje. Behøver jeg sige mere?

1. Skabeloner

Det er ingen hemmelighed, at jeg elsker skabeloner. Både Canva skabeloner, e-mail skabeloner og hjemmeside skabeloner. Kærlighed er endda en underdrivelse. Uanset hvad, er skabeloner utrolig nyttige for dig, fremtidige læsere og kunder af dit indhold. De ser  ikke bare godt ud – men de sparer tonsvis af værdifuld tid for alle involverede. Vær derfor ikke bange for at være kreativ med dine freebie skabeloner , fra design- og tekst skabeloner til forretningsstrategier og how-tos. Dine muligheder er ubegrænsede!

2. Quizzer

Quizzer er en fantastisk måde at booste interaktionen på din hjemmeside og levere individualiseret indhold til din målgruppe. Det kan for nogle, være en smule mere kompliceret at lave en quiz, som freebie, men det behøver dog ikke at være overkompliceret! Opret en quiz med 3-5 spørgsmål, der spørger om deres likes, antipatier, interesser osv., og vis dem resultater, der er taget hensyn til deres svar. Det er en sjov og spændende måde at få målgruppen til at blive fascineret og faktisk følge med.

Pro tip: Hvis du ikke lige er en haj til at kode  (HTML hvad?) eller nok erfaring til at skabe personlige resultater, ingen panik! Brug et værktøj som Interact, og medtag blot nogle få af de samme ressourcer for hvert resultat. For ingen behøver at vide det, vel? Når du har bygget mere unikt indhold, der er skræddersyet til forskellige målgrupper, kan du gå tilbage og foretage justeringer for at forstærke interaktiviteten!

3. Udfordringer/Challenges 

Sundhed og fitness, kreativitet, organisering, vane opbygning – der er uendelige muligheder (og fordele) ved at skabe og være vært for en udfordring/challenges. Det giver ikke kun en meget hurtig gevinst for din målgruppe, men det hjælper dig samtidig med at opbygge et fællesskab af potentielle kunder. Ved at åbne døren for kommunikation, rådgivning og ansvarlighed blandt dine challenges deltagere, er der meget større sandsynlighed for, at de tilvælger det du sælger i slutingen af din challenge/udfordring, eller indenfor for få uger eller måneder, bliver køber til dine ydelser eller andre produkter. 

Pro tip: Lav en live-udfordring/challenge  med en start- og slutdato. Dette øger forudsætningen for, at din målgruppe tiltrækkes til at  tilmelde sig, før det er for sent, og de går glip af alt det sjove! (Psst! Brug denne challenge Canva skabelon pakke til at fremme dine challenges og spare timer på forberedelsen af din challenge/udfordring .)

Camilla Krath's Challenge Canva skabelon pakke

4. Køreplaner/ Trin-for-trin guides

Hvis dine evner hjælper andre med at udnytte deres færdigheder, bør køreplaner eller trin-for-trin guides bestemt være i dit arsenal af Freebies. Brug dem alene eller som en supplerende ressource sammen med andre tilbud, du måtte har, såsom kurser og webinarer. 

Pro tip: Hop over i det fantastiske gratis design program Canva, hvor du nemt og hurtigt kan designe din helt egen trin-for-trin-guide på få timer!

5. Webinarer + gratis social media Lives

Ligesom dine challenges, skal du udforme specifikke tidspunkter og datoer for dine webinarer og Lives for at skabe en følelse af eksklusivitet og at de skal tilmelde sig NU. Sæt en deadline for at din målgruppe kan tilmelde sig og begræns antallet af deltagere. Uanset om du holder disse gratis eller opretter en købsmulighed, er det en fantastisk måde at få potentielle kunder på krogen. Du kan endda tilbyde et gratis bonus til dem, der tilmelder sig tidligt, så dit publikum ved, at der er masser af værdi der komme ud af det!

En af de fantastiske muligheder du har med webinarer og Lives er, at bruge slides med tekst og grafik, der virkelig giver dine seer det helt rette følelse og forståelse af, hvad det er du underviser i. ( jeg har lavet en lille pakke med hele 65 slide skabeloner i Canva du frit kan bruge, redigere og som gøre det så nemt at komme i gang med dit kommende webinar, workshop eller Lives >>)

Camilla Krath's Webinar Canva skabelonslides

 

Pro tip: Sørg for at sende opfølgende spørgeundersøgelse og e-mails ud efterfølgende! Du får nyttig feedback til at fortsætte med at forbedre kvaliteten af ​​dine tilbud (og selvfølgelig muligheden for at øge din omsætning!).

Skriv et svar

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.